FBTwitter

Jak ważne jest podjęcie decyzji, ustalenie celu, wyznaczenie planu i działanie ?

Jak zauważyłem, wiele z nas szuka zmian w swoim życiu, chce więcej zarabiać i chce robić ciekawe rzeczy jednak na chęciach i rozważaniach często poprzestaje. Dlaczego tak się dzieje? Dlaczego motywacja często trwa tylko chwilę? Dlaczego teoretycznie wiemy co mamy robić a tego nie robimy?

Wielu z nas zgodzi się ze mną, że naszym naturalnym i odwiecznym wrogiem w drodze do sukcesu jesteśmy my sami! Jesteśmy swoim największym przyjacielem i wrogiem jednocześnie. Jednak możemy wybrać sami w którą stronę chcemy podążać?

Odpowiedzią na ten odwieczny problem jest WYZNACZANIE CELÓW, ORGANIZACJA DNIA PRACY oraz PLANOWANIE. Większość z nas nie jest tego nauczona, nie dziwie się sam tez stosunkowo niedawno zacząłem wprowadzać te elementy do swojego życia. Jak może nam to ułatwić funkcjonowanie? 
Dla przykładu, jeżeli założymy sobie 100 spotkań z nowymi partnerami w naszym biznesie to może to  być dość przytłaczająca liczba, prawda? Ale kiedy założymy sobie iż odbędziemy te 100 spotkań w 3 miesiące to da nam to +/- 34 spotkania miesięcznie, 8 spotkań tygodniowo czyli 1,5 spotkania dziennie!
Czyli nagle wielki cel, który wydawał się nie możliwy do zrealizowania jest dość prosty do osiągnięcia jeżeli oczywiście postanowimy działać konkretnie i systematycznie. Dziwne jest to iż wydaje się to bardzo realne do osiągnięcia i wręcz możemy stwierdzić, ze nasz CEL jest za prosty, prawda?